פינוי ובינוי זו ההזדמנות שלכם הדיירים לקבל בית חדש ללא עלות של השיפוץ

פינוי ובינוי זו ההזדמנות שלכם הדיירים לקבל בית חדש ללא עלות של השיפוץ. יתכן שהעירייה הכריזה על בנייני המגורים שלכם כמתחם פינוי ובינוי, ומשמע הדבר שתתחילו לקבל הצעות מיזמים של פינוי ובינוי.

פינוי ובינוי- מה יוצא לי מזה?
יזמים של פינוי ובינוי יציעו לדיירי המתחם המתפנים דירה חלופית כל משך העבודה. ללא תשלום דמי שכירות על הדירה בחדשה. במקביל קבלנים של פינוי ובינוי יבצעו את שיפוץ המבנה מהיסודות ויבנו מבנה בעל תשתיות חדשות וקומה או שתיים נוספות.
אתם הדיירים תקבלו דירה משופצת כחדשה ללא הוצאת שקל, ובלי לשלם מס השבחה על הדירה, ואילו היזמים של פינוי ובינוי יקבלו שטח לבניה בלי לשלם למנהל קרקעי ישראל עליו וימכרו את הדירות הנוספות לדיירים חדשים- כולם מרווחים מהעסקה.

לקחת את המושכות לידיים
לא חייב לקחת שהעירייה תכריז על המתחם בו אתם גרים כמתחם פנוי ובינוי. ניתן להתאסף כל הדיירים ביחד ולפנות ליזמים פינוי ובינוי ולהציע להם את הפרויקט. משופ שפינוי ובינוי זו עסקה שבה כולם מרוויחים, לכל הצדדים המעורבים במדבר אינטרס בהצלחת הפרויקט.

פינוי ובינוי קבלנים ויזמים-איך לבחור נכון את החברה?
למרות שכל הצדדים רוצים שהפרויקט יצליח, לעיתים יש עיכובים שלא תוכננו מראש, למשל בעיה כלכלית שקבלני פינוי ובינוי נקלעו אליה.
לכן כאשר אתם באים לבחור קבלנים ויזמים לביצוע פינוי ובינוי יש שני דברים עיקריים שעליכם לשים לב אליהם:
לבחור חברה מבוססת כלכלית. בחרו יזמי פינוי ובינוי מבוססים כלכלית שיש מספר פרויקטי בניה ושיפוץ מאחוריהם, ולא חברה חדשה בתחום.
דאגו לקבל מהיזמים של פינוי ובינוי עירבונות בעבור הדירה הישנה שלכם, כך תכסו את עצמכם מכל כיוון.

פיוצ'ר סנצ'ורי יזמות והשקעות בעמ היא חברה וותיקה הלוקחת תחת חסותה מתחמי פינוי ובינוי.חכם קבלנים תעמיד לרשותכם דירה חדשה וגדולה הכוללת מרפסת שמש וחדר ממ"ד, ואפילו חניה מקורה ומחסן. בנוסף החברה תשלם את דמי השכירות עבור הדירה ותדאג להובלת כל תכולת הדירה לבית החלופי.
פיוצ'ר סנצ'ורי יזמות והשקעות מבוססת ואמידה ומגיעה עם עירבונות לדירה שלכם, שתרגישו בטוחים יותר בכל התהליך.