קבלן תמא 38 גבעתיים? רק חכם קבלנים!

תושבים רבים בגבעתיים גרים בבניינים ישנים, אשר אינם עובדים בהרבה מאד מתקני הבנייה הקיימים היום. ביצוע תוכנית תמא 38 תיטיב לבטח עם דיירי אותם בניינים. פיוצר סנצורי יזמות והשקעות, קבלן תמא 38 גבעתיים, יבצעו עבורכם את כל העבודות הנדרשות לביצוע התוכנית, מן השלב הראשון ועד לאחרון.

תוכנית תמא 38 – מה זה אומר?

תוכנית תמא 38 משמעותה תוכנית אשר מאפשרת לדיירים של מבנים ישנים לשפץ את המבנה שלהם ולקבל אישורים לבניות מיוחדות, בתמורה לחיזוק הבניין מפני רעידות אדמה. תוכנית תמא 38 נקבעה לאחר שנתקנו תקנות בטיחות הנוגעות לבטיחות מבנים מפני רעידות אדמה. מבנים חדשים עומדים בתקני הבנייה החדשים, והם עמידים גם ברעידות אדמה חזקות, אולם מבנים ישנים עלולים לקרוס, חלילה, במקרה של רעידת אדמה רצינית. על מנת למנוע מצבים כאלה, החליטה המדינה לעודד עבודות של שיפוץ וחיזוק של מבנים ישנים, על מנת להפוך אותם לעמידים גם בזמן רעידת אדמה. בתמורה לעבודות השיפוץ והחיזוק האלה, מעניקה המדינה הטבות הן ליזם המשקיע בפרויקט והן לדיירי הבניין עצמם, לדוגמא: שיפוץ חזית הבניין; הרחבת הדירות של כל אחד מדיירי הבניין; הוספת מעלית שתשמש את כל הדיירים; הוספת קומה על הגג ובה דירות השייכות ליזם; ועוד.

קבלן תמא 38 גבעתיים

קבלן תמא 38 גבעתיים מבצע את העבודות הקשורות לפרויקט תמא במבנים הישנים המרובים הקיימים בגבעתיים. מבנים רבים בגבעתיים נבנו לפני תקנות הבנייה החשובות, ולכן הם זקוקים לתוכנית הזו על מנת להפוך לבטוחים גם ברעידות אדמה. קבלן תמא 38 גבעתיים מכיר את המבנים בעיר ומסוגל לבצע את כל העבודות של הפרויקט בצורה טובה ואיכותית.

פיוצ'ר סנצ'ורי יזמות והשקעות בעמ

פיוצ'ר סנצ'ורי יזמות והשקעות בעמ היא חברת יזמות ובנייה אשר מבצעת פרויקטים של תמא 38 גבעתיים מן השלב הראשון ועד האחרון. עם פיוצ'ר סנצ'ורי יזמות והשקעות בעמ אתם יכולים להיות רגועים, ולדעת שכל עבודות הבנייה מתבצעות על הצד הטוב ביותר, עם כל האישורים הנדרשים ובעבודה המקצועית ביותר.

מחפשים קבלן תמא 38 גבעתיים? פנו כבר עכשיו לחכם קבלנים ותיהנו מן השירות מקצועי שלנו ומן העבודה האיכותית ללא פשרות!