פינוי ובינוי הרצלייה

הגיע הזמן לעבור לבית חדש יותר. בית יציב יותר, עמיד בפני רעידות אדמה, בית עם תשתיות חדשות- בקיצור, הגיע הזמן להשתדרג.
אך מה, בשלב הזה של החיים ממש לא מתאים לכם לקת עוד משכנתא על בית חדש. גם ההתעסקות במכירת הבית ת הישן וחיפוש בית חדש מעיקה.
לכן יש פיתרון פשוט הרבה יותר- פינוי ובינוי הרצלייה.
פינוי ובינוי הרצלייה מעניק לכם הדיירים בית משופץ ללא הוצאת שום שקל על השיפוץ. בנוסף, במהלך השיפוץ היזם דואג לכם לדירה חלופית וגם, לתשלומים עליה.

לחכות לעירייה או לפעול בצורה עצמאית?

ניתן לחכות שהעירייה תכריז עליכם כמתחם פינוי ובינוי בהרצלייה ואז תתחילו לקבל הצעות מיזמים בנושא.
יחד עם זאת, אם העירייה לא הכריזה על איזור המגורים שלכם בהרצליה כמתחם פינוי ובינוי, אתם יכולים לפעול בצורה עצמאית ולפנות לחברות העוסקות בפרויקטי פינוי ובינוי ביוזמת הדיירים.
ההטבות הן אותן הטבות- דירה חדשה ופטור מתשלום מס השבחה על הדירה החדשה, וכן העובדה שלא תוציאו שום שקל על בעלי מקצוע וחומרי בניין.
היתרון בפניה עצמאית שהתהליך מתנהל בצורה הרבה יותר חלקה ומהירה, משום שיש רק שני גורמים שפועלים בנדון ולא עשרות גורמים הדוחפים ידיהם לצלחת.

לצאת ככה סתם מהבית?

החשש ברור, אתם מפקידים את הבית שלכם בידי חברה זרה, לכן חשוב שתדעו לפני תחילת התהליך:
לכל הצדדים יש אינטרס בפרויקט בינוי ובינוי הרצליה, עיריית הרצלייה מקבלת פני עיר יפים יותר ומעלה את רווחת התושבים בעיר. כמו כן נוצרים עוד מקומות מגורים איכותיים בעיר.
אתם התושבים מקבלים דירה חדשה במקום הישנה, שערכה עלה לעין שיעור לאחר ביצוע הפרויקט. כמו כן לא תצטרכו לשלם כלל מס השבחה או לשלם על ביצוע עבודות השיפוץ.
היזם מרוויח גם הוא קרקע לבניית דירות ללא צורך לחכור אותה ממנהל קרקעי ישראל.
בצורה כזאת לכל צד יש אינטרס שהפרויקט יצליח, וכל צד יעשה הכול לתרום להצלחת הפרויקט, ובטח שלא יעמיד קשיים בדרך.

ובכל זאת- חוץ ממילים, אפשר עוד איזו ערבות?

בוודאי. בכל פרויקט פינוי ובינוי הרצלייה אתם תקבלו עירבונות על הדירה הישנה שלכם. מלבד הדירה החדשה החלופית, ומלבד פטור ממס השבחה ומלבד כל ההטבות- עירבונות על הדירה הישנה ולביטחונכם הם הדבר הראשון שיש לדרוש מחברה שמבצעת פינוי ובינוי הרצלייה.

פינוי ובינוי הרצלייה זהו תהליך בו כולם נרתמים ביחד לפרויקט וכולם יוצאים עם רווח בסופו. הרווח שלכם הוא דירה חדשה ומשופצת בעלת ערך גבוה, ללא הוצאת שקל.